نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از بیماران دیابتی در نظر گرفته است که دیابت و ارومیه که آن هم به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) شناخته شده انجام رابطه خیلی زیادی ندارد، اما در واقع آنها از نزدیک رابطه. با توجه به تحقیقات جدید، یک نفر از هر سه نفر ارومیه توسط دیابت القاء شده، به طوری که در روز ما، نفروپاتی دیابتی تبدیل شده است به عوامل پیشرو در ESRD.

همانطور که همه ما از نوع II می دانید دیابتی بدون علامت واضح است که ادرار زیاد، پر خوری، پرنوشی و لاغری، به طوری که تقریبا 67٪ از بیماران می تواند تشخیص نیست. حتی آن دسته از بیماران که تشخیص به این بیماری هستند به ندرت به تشخیص میکروآلبومینوری و ادرار، به طوری که آنها می تواند به نفروپاتی دیابتی در زمان یافت نشد. در همان زمان، با بیش از نیمی از بیماران مبتلا به دیابت خواهد شد فشار خون بالا companied، در هنگام انتخاب داروهای ضد فشار خون، آنها به ندرت توجه به حفاظت از کلیه ها، قلب و ارگانهای دیگر، پس از آن آسان است به علت اورمی. کارشناسان اشاره کرد، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، علاوه بر کنترل بیماری دیابت، آنها نیز باید به طور فعال راه موثر برای درمان بیماری های کلیوی را انتخاب کنید. به طوری که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری یا به تأخیر انداختن روند فیبروز کلیوی و تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده.

به منظور جلوگیری از نفروپاتی دیابتی سقوط به ارومیه، شما باید درمان به موقع دریافت و برداشتن برخی از اقدامات در همان زمان. در زیر به برخی از اقدامات که ممکن است به شما کمک کند:

برای آن دسته از بیمارانی که تشخیص به عنوان دیابتی، باید این بیماری را به خوبی کنترل و انجام معاینات منظم در زمان. علاوه بر نزدیک به نظارت بر عملکرد کلیه از آنها، که می تواند کمک به آنها برای پیدا اورمی به موقع.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد نفروپاتی دیابتی یا روش درمان آن، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نفروپاتی دیابتی ممکن است به اورمی بدون درمان مناسب قرار می گیرند





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، ارومیه، نفروپاتی دیابتی ممکن است به اورمی بدون درمان مناسب قرار می گیرند ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: